donderdag 13 september 2012

Oproep aan onze vrijwilligers

Op zaterdag 6 oktober a.s. vindt het eerste WBB-toernooi van seizoen 2012-2013 in Bad Hesselingen plaats. Een toernooi organiseren zonder vrijwilligers is onmogelijk. Graag doe ik een beroep op de mensen die zich op zaterdag 8 september j.l. tijdens het MtH Integratietoernooi verdienstelijk hebben gemaakt. Ik hoop dat ik op 6 oktober a.s. weer op jullie kan rekenen voor de volgende klussen:
- ontvangst van de teams, scheidsrechters, mensen van het Rode Kruis
- het inrichten van de speelvelden, het wedstrijdsecretariaat, de jurytafels (Herman met zijn ploeg)
- omroepen van de wedstrijden (Henny)
- bemensing van de jurytafels (Grietje, Mathilde, Sietske, Emilien, Bep,Ingrid)
- na afloop helpen met opruimen (alle vrijwilligers)

Vanaf 13.45 uur kunnen we in de zwemzaal terecht om de boel op te bouwen. Vanaf dezelfde tijd of misschien iets vroeger (13.45 uur) vindt de ontvangst van de teams etc. plaats.
Ik verzoek daarom de vrijwilligers om ca. 13.30/13.45 uur aanwezig te zijn. De eerste wedstrijden zullen  vanaf 14.20 uur starten. Het toernooi zal ca. 17.30 uur afgelopen zijn.
Alvast mijn dank voor jullie medewerking.

Carla

Geen opmerkingen:

Een reactie posten